Има ли колеги от Варна?Аз съм мераклия и начинаещ,мога да се включа на некой друг излет да вида за какво иде реч....
nasko75 Джадай
Заглавие: Re: Варна Пон Апр 16, 2012 9:46 am
[quote="smayli"]Има ли колеги от Варна?Аз съм мераклия и начинаещ,мога да се включа на некой друг излет да вида за какво иде реч.... [/quote --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ОК стига да имаш желание за разходка
smayli Новобранец
Заглавие: излет Пон Апр 16, 2012 11:14 am
Навит съм като свинска опашка
smayli Новобранец
Заглавие: Re: Варна Пон Апр 16, 2012 2:23 pm
[quote="nasko75"]
smayli написа:
Има ли колеги от Варна?Аз съм мераклия и начинаещ,мога да се включа на некой друг излет да вида за какво иде реч.... [/quote --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ОК стига да имаш желание за разходка
Остави некои телефон или нещо за връзка
smayli Новобранец
Заглавие: Re: Варна Пон Апр 16, 2012 7:04 pm
благодаря ти ще ти се обадя обезателно
nasko75 Джадай
Заглавие: Re: Варна Пон Апр 16, 2012 9:03 pm
smayli написа:
muhlio21 Новобранец
Заглавие: Re: Варна Пон Апр 16, 2012 9:12 pm
искам и аз
pesh0 Новобранец
Заглавие: Re: Варна Вто Апр 17, 2012 9:49 am
има има , казвайте само и аз съм навит за разходки
stoian8411 Преторий
Заглавие: Re: Варна Вто Апр 17, 2012 9:18 pm
ако ей сега ида на някой варненски плаж да си търкам в пясъка . каква е вероятността да се озова при ортопед .чувал съм,че плажовете са разделени.не може всеки да си търка по плажа.има ли нещо истина в това
nasko75 Джадай
Заглавие: Re: Варна Вто Апр 17, 2012 9:25 pm
stoian8411 написа:
ако ей сега ида на някой варненски плаж да си търкам в пясъка . каква е вероятността да се озова при ортопед .чувал съм,че плажовете са разделени.не може всеки да си търка по плажа.има ли нещо истина в това
да така е
marin.1982 Новобранец
Заглавие: Re: Варна Вто Апр 17, 2012 10:44 pm